ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام

ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام

در ادامه قرار است درباره ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام صحبت کنیم وکاربرد، مزایا و روش انجام ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام را شرح دهیم. تا آخر این مطب با ما همراه باشید تا یکی از موثرترین و ارزانترین روش های تبلیغاتی در اینستاگرام را در اختیار داشته باشید. همچنین ربات ارسال دایرکت انبوه و خدمات ارسال را نیز به شما معرفی میکنیم

ما خدمات ارسال پیام انبوه در تلگرام و ارسال پیام انبوه در واتساپ نیز داریم جهت مشاوره بیشتر با شماره 09013146293 تماس بگیرید یا در واتساپ با ما در ارتباط باشید

کاربرد های ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام

 

ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام کاربردهای متنوعی دارد که به برخی از مهمترین های آن اشاره میکنیم

 یکی از مواردی که میتوانید از دایرکت استفاده کنید، ارسال دایرکت با هدف افزایش فالوور است برای اینکار کافی است یکی از پست های جذاب صفحه خود را برای افراد مختلف ارسال کنید یک پست جذاب میتواند هر آن چیز که یک فرد برای فالو کردن پیج شما نیاز دارد به او بدهد اعم از موضوع، کیفیت و محتوای پیج شما، پس اگر پیجی با محتوای جذاب دارید هرگز این روش تبلیغاتی را دست کم نگیرید.

از ارسال دایرکت اینستاگرام میتوانید برای معرفی مستقیم محصول، خدمات، برند یا کسب و کار خودتان به مخاطبین استفاده کنید. بی شک ارسال یک متن مناسب و جذاب به دایرکت اینستاگرام میتواند در تبلیغات کسب و کارتان و فرآیند برندسازی شما بسیار موثر باشد.

از دیگر کاربردهای ارسال دایرکت انبوه در اینستگرام ارسال پیام به فالوورهای خودتان است در مواردی نظیر اطلاع رسانی یک موضوع خاص نظیر محصول جدید، جشنواره ها، نمایشگاه هایی که در آن حضور دارید، تخفیفات، پیشنهادهای ویژه به مشتریان و … میتوانید از این امکان استفاده کنید.

جهت خرید و مشاوره ربات ارسال دایرکت انبوه لطفا با شماره 09013146293 یا با واتساپ این شماره تماس بگیرید.

مزایای ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام

 

از ارسال پیام دایرکت انبوه در اینستاگرام میتوان به عنوان یکی از موثرترین روش ارتباطی – تبلیغاتی در اینستاگرام نام برد. شاید این سوال برایتان پیش بیاید، چرا؟

هنگامی که شما کسب و کار خودتان را در قالب پست یا استوری معرفی میکنید ممکن است در میان تعداد زیادی از پست ها و استوری ها گم شود و فقط بعضی از افراد آن را ببینند. اما در ارسال دایرکت از آنجا که شما پیام را به صورت خصوصی برای افراد ارسال میکنید معمولا همه افراد آن را چک می کنند (حتی برای خلاص شدن از علامت هشدار آن) در نتیجه مطمئن هستید که درصد بالایی از مخاطبین پیام شما را مشاهده میکنند.

از طرف دیگر در ارسال پیام دایرکت بر خلاف پست و استوری، شما محدود به فالورهایتان نیستید و میتوانید حتی به غیر از فالوورهای خودتان ارسال پیام دایرکت داشته باشید. که این ویژگی دست شما را چه در تبلیغات کسب و کارتان چه در افزایش فالور، باز میگذارد.

یکی دیگر از ویژگی های ارسال پیام دایرکت هدفمند بودن آن است، ابزارهای ارسال پیام دایرکت به طور معمول یک لیست از آی دی های اینستاگرامی به عنوان ورودی از شما میخواهند همین امر این امکان را به شما میدهد تا بتوانید یک لیست گلچین شده از آی دی هایی که ممکن است مشتری شما باشند در نظر بگیرید و یک تبلیغات هدفمند را پایه ریزی نمایید.

در ادامه ابزارهایی را معرفی خواهیم کرد که به شما در امر تبلیغات هدفمند و چگونگی پیدا کردن مشتری‌های احتمالی در بین میلیون ها مخاطب کمک شایانی خواهد نمود.انن

با توجه به مزایای خوب ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام، چرا همه از این روش استفاده نمیکنند؟

ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام قواعدی دارد که تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام از آنها اطلاع ندارند و یا ابزار مناسب ارسال دایرکت را نمیشناسند در نتیجه به این باور میرسند که ارسال دایرکت کار سخت و طاقت‌فرسایی است و وقت و حوصله لازم برای ارسال پیام را ندارند در حالی که با شناخت قوانین و در اختیار داشتند ابزار مناسب به راحتی میتوانند در روز پیام های زیادی ارسال کنند و از نتیجه شگفت انگیز این نوع تبلیغات بهرمند شوند.

ابزار مناسب برای ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام  

 

بی شک جمع آوری تعداد زیادی آی دی اینستاگرامی مرتبط با کسب و کار خاص و ارسال پیام دایرکت به تک تک این آی دی ها کار طاقت فرسای است و انسان برای مدت طولانی قادر به انجام این کار نیست در نتیجه شما برای ارسال دایرکت در اینستاگرام به طور منظم، نیاز به ابزاری دارید که این فرآیند را به صورت کاملا خودکار برای شما انجام دهد؛ در ادامه ربات ارسال دایرکت انبوه را به شما معرفی میکنیم.

 

چگونه از ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام خود بیشترین بازخورد را بگیریم

برای اینکه بهترین بازخورد را از ارسال پیام دایرکت اینستاگرام بگیرید باید به این نکته توجه کنید که دو استراتژی عمده در ارسال دایرکت وجود دارد.

  1. ارسال به فالوورهای خودتان
  2.  ارسال به آی دی های غریبه

ارسال دایرکت به فالوورهای خودتان​

برای ارسال پیام تبلیغاتی به فالوور های خودتان بهتر است از اکانت اصلی خودتان استفاده کنید، چون افراد حس اعتماد بیشتری نسبت به پیجی که قبلا خودشان فالو کرده اند دارند و ارتباط بهتری با پیام شما برقرار میکنند. از طرفی اینستاگرام نیز در ارسال پیام دایرکت به فالورهای خودتان نسبت به افراد غریبه سختگیری بسیار کمتری دارد در نتیجه شما میتوانید تعداد پیام های بیشتری به افرادی که در دایره اعتماد شما هستند ارسال کنید.

نظر ما این است که در ارسال دایرکت انبوه سعی کنید همیشه یک هدیه، تخفیف یا پیشنهاد ویژه ای برای فالورهای خود در نظر بگیرید و محصول یا خدمات خود را به بهانه این پیشنهاد ویژه به آنها معرفی کنید. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا باید به افرادی که ما را فالو کرده اند و محصولات و خدماتی که در پست ها معرفی کرده ایم را میبیند دایرکت ارسال کنیم؟

فالورهای شما به سه دسته تقسیم میشوند :

1- علاقمند و فعال (لایک و کامنت میگذارند)
2- علاقمند و غیرفعال (که بر طبق عادت لایک و کامنت نمیگذارند که تعدادشان هم کم نیست)
3- غیر علاقمند و غیرفعال (که معمولا در تبلیغات یا مسابقات شما را فالو کرده اند)

وقتی شما به گروه اول پیام دایرکت میدهید گروه اول از پیشنهاد ویژه شما و احترامی که برای آنها قائل شدید و به آنها پیام مستقیم دادید حس خوبی میگیرند و به احتمال زیاد از شما خرید میکنند.

گروه دوم افرادی هستند که به شما علاقه دارند اما بر طبق عادت لایک نمیکنند اینستاگرام به واسطه همین لایک نکردن کم کم به این نتیجه میرسد که این افراد به پست های شما علاقه ندارند و کمتر پست های شما را در تایم لاین آن ها نمایش میدهد یعنی بخش عمده ای از این افراد اصلا پست های شما را نمیبیند در نیتجه با ارسال پیام دوبار خود را به این بخش از فالورهای خودتان یادآوری کرده اید و با پیشنهاد ویژه خود ممکن است آنها دوباره به صفحه خود بکشانید و بتوانید آنها را به مشتری تبدیل کنید 

اما دسته سوم که معمولا شما را در تبلیغات ها و مسابقات فالو کرده اند و علاقه ای هم ممکن است به شما نداشته باشند و فقط در لیست فالوینگ های انها مانده اید حضور این افراد در لیست فالورهای شما هیچ فرقی با فالور فیک نداشته و فقط درصد تعامل شما را پایین میاورد و بهتر است که این افراد شما را آنفالو کنندو وقتی پیام دایرکت شما به دست این دسته از فالورها میرسد آنها تازه از وجود شما در لیست فالوینگ های خود باخبر میشوند و ممکن است شما را آنفالو کنند که حتی این عکس العمل آنها نیز به نفع شماست و باعث بالا رفتند درصد تعامل شما ( بالا رفتن نسبت فالورهای فعال به کل فالورها) میشود و در نهایت ممکن است در زمان گذاشتن پست جدید و بالا بودن این درصد تعامل به راحتی به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا کنید و از آنجا نیز بازخورد خوبی بگیرید

در جمع بندی ارسال دایرکت به فالورهای خودتان باید بگویم در ارسال دایرکت به هر سه گروه از فالورهای خودتان شما بهترین بازخورد را خواهید گرفت و در حقیقت با یکم تیر سه نشان خواهید زد.

اینستاگرام الگوریتم‌های متفاوتی در نمایش پست های شما به فالورهایتان دارد برای نمونه وقتی برخی از فالورهای شما به هر دلیلی پست های شما را لایک و کامنت نکنند اینستاگرام این دسته از فالورها را در زمرۀ فالورهای مهمان قرار داده و کم کم پست های شما را به این افراد نشان نمیدهد چون به این نتیجه میرسد که این افراد به پست های شما علاقه ای ندارند. با ارسال دایرکت به فالورهای خود میتوانید مطمین شوید که همه فالورها حداقل یکبار

(اگر صفحه شما دارای ریزش فالوور باشد، با ارسال پیام به فالوور های خودتان درصد تعامل شما بالا می‌رود و باعث دیده شدن بیشتر شما در اکسپلور میشود).

ارسال دایرکت به افراد غریبه

در ارسال پیام دایرکت برای افراد غریبه بهتر است از اکانت های جانبی استفاده کنید که در قسمت‌های مختلف آن، اکانت اصلی خود را معرفی کرده باشید تا افراد دریافت کننده پیام به راحتی اکانت اصلی شما را پیدا کنند و احیانا در صورت گزارش مزاحمت توسط کاربران، اکانت های جانبی شما که اهمیت چندانی ندارن و به راحتی قابل جایگزینی هستند به اینستاگرام معرفی شوند.

ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام

برخی از نکات ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام

 

برای ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام باید به برخی از نکات توجه کنید. در ادامه به بررسی بیشتر برخی از نکات ارسال دایرکت انبوه می پردازیم.

پیدا کردن مشتری هدف از بین بیشمار آی دی های اینستاگرامی

مسلما اگر بتوانیم تبلیغات خود را به دست افراد علاقمند به کسب و کار خود برسانیم بازخورد بهتری خواهیم گرفت حال سوال این است که در میان میلیون ها آی دی اینستاگرامی چطور آی دی هایی که به کسب و کار ما علاقه مند هستند را پیدا کنیم؟ در اینجا به شما میگیم چطور با ربات ارسال دایرکت انبوه کاربر مجازی میتوانید به راحتی و در زمان بسیار کمی تعداد زیادی آی دی هدف برای ارسال دایرکت از شبکه اجتماعی اینستاگرام استخراج کنید.

روش های پیدا کردن آی دی هدف

در هر کسب و کاری که باشید حتما همکاران یا رقبایی دارید که موفق شدند کاربران علاقه مند زیادی در پیج اینستاگرام خود جذب کنند، فالورهای این پیج های منبع بسیار عالی از آی دی های علاقمند به کسب و کار شما هستند. یا حتی پست‌هایی که لایک یا کامنت زیادی دریافت کرده اند منبع بسیار خوبی از ای دی های فعال هستند که دست و دلشان برای لایک و کامنت گذاشتن نمی لرزد.

انتخاب متن درست پیام

متن پیام شما تاثیر بسیار زیادی در میزان جواب گرفتن شما از تبلیغاتتان دارید در این قسمت نکاتی را در مورد نحوه نگارش پیام شرح خواهیم داد.

روانشناسی پیام

متن تبلیغاتی را خودمانی، صمیمانه و مودبانه شروع کنید، تخفیف یا پیشنهاد ویژه ای در نظر بگیرید، در صورت امکان نام و نام خانوادگی مخاطبین را در متن پیام ذکر کنید و اعلام کنید که آی دی آنها را از چه مرجعی بدست آورده‌اید، برای ارسال پیام، از جملات تکراری که در تبلیغات گوناگون مورد استفاده قرار میگیرد پرهیز کنید و از جملاتی که برای کاربر جذاب است استفاده کنید؛ به چند نمونه از پیام هایی مشتریان ما که از آنها بازخورد های خوبی گرفتها اند توجه کنید:

  • تخفیف 30 درصدی لباس مجلسی مخصوص شیک پوش ترین خانم های دنیا. یادت نره فقط تا آخر هفته فرصت داری
  • پاشو چایی رو بریز، شیرینیش با ما. ارسال رایگان در محدوده تهران. همین حالا سفارش بده
  • تا دیر نشده قشنگترین پاییز زندگیت رو رقم بزن. تور 4 روزه ی کویرگردی رو از دست نده.
  • خیلی وقته دلت یه تنوع میخواد؟ چطوره با یه تغییر اساسی زیباتر بشی. پکیج کراتینه و رنگ مو با تخفیف 30 درصدی

بیان ویژگی متمایز یا مزایای کسب و کارتان

در محیط هایی هماهنند اینستاگرام بی شک شما رقبای قدرتمندی در شاخه فعالیت خود دارید، و مطمین باشید که رقبا شما هم در حال تبلیغ کسب و کار خودشان هستند پس در تبلیغات خود سعی کنید حتما با بیان ویژگی های منحصربفرد محصول یا کسب و کارتان را از رقبا متمایز کنید و دلیلی را که مشتری باید به خاطر آن شما را انتخاب کند به صورت روشن به او شرح دهید.

قواعد ارسال دایرکت انبوه در انیستاگرام

در آخر باید تمام مواردی که تا به اینجا در موردش صحبت شد را بر اساس قوانین اینستاگرام استفاده کنید تا بدون هیچ مشکلی بتوانید از این روش تبلیغاتی بسیار ارزان بهترین نتیجه را دریافت کنید. اما قوانین اینستاگرام؛ اینستاگرام بر اساس قدمت و اعتبار اکانت هایی که شما با آن اقدام به ارسال پیام دایرکت میکنید به شما بودجه ارسال پیام میدهد و این بودجه معمولا بر اساس ساعت است مثلا برای اکانت های تازه ساخت اینستاگرام اجازه ارسال 19 پیام در ساعت را میدهد. شاید در نگاه اول این تعداد کم به نظر برسد اما اینطور نیست با یک مصاحبه سرانگشتی اگر شما تنها 5 اکانت جانبی داشته باشید و با هر اکانت فقط 15 پیام ارسال کنید، در ساعت میتوانید 75 پیام ارسال کنید و طی ده ساعت کاری میتوانید 750 عدد پیام دایرکت ارسال کنید که اگر نکات گفته شده در این مقاله را رعایت کرده باشید میتواند در فروش شما بسیار موثر باشد.

جهت خرید و مشاوره ربات ارسال دایرکت انبوه لطفا با شماره 09013146293 یا با واتساپ این شماره تماس بگیرید.

ربات ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام

معرفی ربات ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام

ربات ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام نور وب، ابزاری جهت ارسال خودکار و اتوماتیک دایرکت است. شما با تهیه این ربات میتوانید خودتان با تهیه تعدادی اکانت شروع به ارسال دایرکت کنید. ربات ارسال دایرکت انبوه ما محدودیتی ندارد. همچنین ربات ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام به همراه راهنمای فارسی و پشتیبانی تمام وقت است.

مزایا و امکانات ربات ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام

  1. قابلیت فروارد پست به همراه متن در دایرکت
  2. قابلیت دریافت پروکسی برای تغییر آی پی
  3. قابلیت سویچ خودکار اکانت ها
  1. قابلیت تنظیم طولانی مدت
  2. قابلیت تعیین متن متفاوت برای ارسال به هر نفر
  3. قابلیت ارسال پست برای هر نفر

 

  1. قابلیت استخراج آی دی کسانی که به شما دایرکت دادند
  2. قابلیت استخراج لایک کنندگان و کامنت گذاران پست ها
  3. قابلیت استخراج فالوئینگ ها و فالوورهای دیگران
  1. قابلیت استفاده از چندین اکانت

  2. قابلیت رد کردن خودکار آی دی هایی که اشتباهند
  3. قابلیت زمانبندی برای شروع و پایان کارها

قیمت ربات ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام چقدر است؟

قیمت ربات ارسال دایرکت انبوه 750 هزار تومان است. همراه ربات دایرکت خدمت شما یک لایسنس دائمی ارائه میشود. همچنین بعد از خرید آموزشی جهت ساخت انبوه اکانت ارائه میشود. البته بعد از خرید نرم افزار روی سیستم شما توسط تیم پشتیبانی نور وب نصب شده و آموزش داده میشود.

همچنین ربات ارسال دایرکت دارای فیلم آموزشی بوده که مرحله به مرحله کار را خدمت شما آموزش میدهد.

 

چرا باید ربات ارسال دایرکت شما را خریداری کنیم؟

شما میتوانید با خرید ربات ارسال دایرکت انبوه، خودتان شروع به ارسال کنید. شما بعد از خرید ربات ارسال دایرکت انبوه دیگر نیازی به هزینه دیگری ندارید.

قیمت ربات ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام 750 هزار تومان است. هزینه نصب و راه اندازی آن رایگان می باشد. جهت خرید و مشاوره ربات ارسال دایرکت انبوه لطفا با شماره 09013146293 یا با واتساپ این شماره تماس بگیرید.

خدمات ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام

مجموعه نور وب امکانی را فراهم کرده برای شما دوستان عزیز تا اگر امکانش تهیه ربات ارسال دایرکت را ندارید بتوانید از خدمات ارسال ما استفاده کنید.

همچنین ما در خدمات ارسال برای شما بصورت رایگان لیست آی دی (فالوور،فالوینگ ها، کامنت گذاران و لایک کنندگان) یک پست یا یک پیج را استخراج میکنیم تا ارسال هدفمند تری داشته باشید. همچنین میتوانید لیست آیدی به ما بدهید تا برایتان ارسال کنیم. 

تعرفه خدمات ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام

1.000 ارسال
700.000 تومان
بهترین کیفیت
با سرعت بالا

دایرکت انبوه

10.000 ارسال
7.000.000 تومان
بهترین کیفیت
با سرعت بالا

100.000 ارسال
70.000.000 تومان
بهترین کیفیت
با سرعت بالا

ارسال دایرکت انبوه

همچنین ما خدمات ارسال با قیمتی کمتر نیز برای مشتریان مان راه اندازی کردیم ولی گارانتی و کیفیت آن را به شما تضمین نمیدهیم.
جهت سفارش با ما تماس بگیرید یا در واتساپ با شماره 09013146293 با ما در ارتباط باشید.